මෙය කෙතරම් දුරට වැඩවසම් ක්රමයෙන් වියුක්ත ද? විප්ලවවාදී ද? යන්න විමසා බැලීම වටී.
ලංකාවේ පුරුෂාධිපත්යය රජයන සමාජයට ගුරුගීතය කදිමට ගැලපේ. මේ කතාවේ ගුරුවරයා පියකු හෝ වැඩිමහලු සහෝදරයකු හා සමාන භූමිකාවක් රඟපාද්දී අල්තිනායි රඟ දක්වන්නේ ලෝකය ගැන දැනුමින් අඩු කෙල්ලකගේ චරිතයයි. ඇය ලෝකය දකින්නේ ඇගේ ලෝකයට එන වැඩිමහලු පිරිමියකු හරහාය.
Pic: SBS |
ලංකාවේ විප්ලවවාදීන් මොන කතා පැවැත්වූවද උන් බොහෝ දෙනා පුරුෂාධිපත්යය හිතේ දරාගෙන සිටින්නෝ ය. එසේ නැතැයි කියන අයට ඉතා සරල අභියෝගයක් කරමි.
ලංකාවේ විප්ලවවාදී කියාගන්නා පක්ෂවල (උදාහරණයක් ලෙස ජවිපෙ) ඉතිහාසයේ මෙතෙක් කල් මධ්යම කාරක සභා සහ දේශපාලන මණ්ඩල සාමාජිකයන් අතුරින් කී දෙනකු කාන්තාවන් වීද යයි ප්රසිද්ධ කරන්න. එය මෙතෙක් කල් එම පක්ෂවල අදාළ මණ්ඩලවල සිටි සියලු සාමාජිකයන් අතුරින් ප්රතිශතයක් ලෙස කීදෙනෙකුදැයි ප්රසිද්ධ කරන්න.
(එයාලගෙන් ලැබෙන උත්තරේ, අපි විප්ලවවාදී. ඒ නිසා අපි ප්රසිද්ධ කරන්නෙ නෑ. ඇත්ත කාරණේ කරන්නෙ නෑ නෙවේ කරන්න බෑ)
පක්ෂයේ පහළ මට්ටමේ කාන්තාවන් විශාල ප්රමාණයක් ඉන්නා බව සැබැවි. උන්ව දක්කන්නේ අර කියු මණ්ඩලවල ඉන්නා උන් ය.
ඉතින් ගුරුගීතය විප්ලවවාදී නොවන්නේ කෙසේද?
පාර්ලිමේන්තුව නියෝජනය කරපු අන්ජාන් උම්මා කියන කෙනා ගැන විතරයි මගේ මතකය.එයත් පස්සේ ජවිපෙන් ඉවත් උනා.
ReplyDeleteගුරු ගීතයම විප්ලවයක්. ඒ නිසයි වෙන්න ඇති .
ReplyDeleteවිචාරක දියණිය