මෙම ගුවන් යානය සවස 6.50 ට ගොඩබැසීමට නියමිත වූ අතර ඉස්ලාමාබාද් පාලක මැදිරිය සමඟ වූ සම්බන්ධය ඊට විනාඩි 10 කට පෙර නැතිවී ගොස් තිබේ. ගුවන් යානය කඩා වැටී ඇත්තේ ඊට මද වෙලාවකට පසුවය. පාකිස්තානයේ DAWN පුවත්පතෙහි වෙබ් පිටුවට අනුව මේ වනවිට ප්රදේශයට දැඩි වර්ශාපතනයක් සහ කුණාටු තත්ත්වයක් බලපා තිබිණ. ගුවන් අනතුරට හේතුව විදුලි සැරයක් වැදීමෙන් හටගත් ගින්නක් බවට මත පලවී ඇත. යානයෙහි කළු පෙට්ටිය සොයාගෙන ඇති හෙයින් වැඩි විස්තර ළඟදීම දැන ගැනීමට ලැබෙනු ඇත.
වසර 2000 දී පාඩු ලබමින් සිට ගමන් වාර සියල්ල අත් හිටවූ Bhoja Air ගුවන් සේවය යලි ගුවන් ගමන් අරඹා ඇත්තේ මීට සති 6 කට පෙර 2012 මාර්තු 6 වනදාය. ඒ බෝයිං 737 යානා පහක් සමඟිනි. කරච්චි සිට ඉස්ලාමාබාද්, මුල්ටාන්, ලාහෝර් නගර යා කරන ගුවන් ගමන් කිහිපයක්ම ඇරඹීමට ඔවුන් සැලසුම් කර තිබිණි. පාකිස්තානයේ නගරාන්තර ගමනාගමනය සඳහා පහසුම හා කාර්යක්ෂමම ක්රමය ගුවන් ගමන්ය. එරටෙහි ගුවන් අනතුරු සාපේක්ෂව විරල වේ. එම රට තුල සිදු වූ දරුණුතම ගුවන් අනතුර සිදු වූයේ 2010 දී ය. Airblue ගුවන් සේවයට අයත් එයාර්බස් 321 ගුවන් යානයක් ඉස්ලාමාබාදයට ගොඩබැස්සවීමට පෙර කඩා වැටීමෙන් ජීවිත 152 ක් අහිමි විය. එම ගුවන් යානයද පැමිණ ඇත්තේ කරච්චි සිටය.
මූලාශ්ර
Khurram Shahzad, "No Hope of Survivors in Pakistan Plane Crash: Police", AFP, April 20, 2012.
"Scores Killed in Pakistan Plane Crash", Al Jazeera, April 20, 2012.
"Plane Crash near Islamabad Kills 127", Dawn.com, April 20, 2012.
Bhoja Air Website, B4-213 KHI-ISB 20-04-2012 List of Passengers.
No comments:
Post a Comment